sobota 24. září 2011

víkendová...

Tak jsem zase doma sama..a teď je otázkou zda jsem ráda nebo ne.
Pokud bych si samotu zvolila sama a těšila se na ní, tak ano, jenže takhle byla téměř nedobrovolná a nucená. Zase kvůli práci:(. Abych to vysvětlila, jsem ve výpovědní lhůtě, která měla skončit s koncem září. Jenže..myslim, že tuto středu mi volala šéfová, jestli bych jim ještě "nepomohla", pač slečna co měla jakoby "za mě", se sesypala a vzdala to. Upřímně, napadlo mě to už po týdnu kdy jsem ji podruhé zaučovala a ona jen nadavála, s každým zvoněním telefonu protáčela panenky a při každém emailu titulovala zákazníky "kreténi atd." (teda, ne že by někteří fakt nebyli:).
No prostě, kývla jsem, že ok (konec konců peníze jsou třeba a s mýma pohovoroma je to úplně na h...o), dostala jsem teda v pátek "chytrý telefon" a od té chvíle přemýšlím kdy to hodím pod první tramvaj nebo z okna:(. Prostě mě sere, že mi dali telefon kde nic nefunguje, nikdo mi s tím nechce/neumí pomoc. Přijela jsem domu nasratá jak mina, řvala jsem i na T.(což me mrzí), on stáhnul i originál návod a nějaký rady z fóra a prostě hovno. Když už se podařilo, aby stahoval meily a spustil prohlížeč, tak prostě odpovědi on odesílat nebude a basta. Navíc pod oknem už 15 min vytruboval T. otec, s kterým jsme měli jet na chajdu. No tak nakonec, já jsem "přivázaná" k pc doma a T. se psem jel:(. A mě je tu prostě hrozně smutno..já vím, že na něj nadávám a štve mě atd...ale fakt mi chybí, i hafan:).

Tak čumím na televizi, čtu si, dopoledne jsem asi po půl roce decoupagovala obrázek a bavilo mě to (musím si nakoupit nový materiál, až budou nějaké peníze navíc) a tak:).
Jo, chtěla jsem moc poděkovat Katie, Lindt a Spencie za pohledy. Udělalo mi to veeeelikou radost a už jste "připíchnuté" na nástěnce:).


Jo a jedna pro Merry, která chtěla vědět jak to myslim "balkon z kuchyně":)

2 komentáře:

  1. zkus na tom víkendu najít něco pozitivního (cozy) ale chápu, že to je hrozný, bylo by mi to taky děsně líto :-((
    a děkuju za fotku! <33

    OdpovědětVymazat
  2. merry: spis jsem si to potrebovala "vypsat". Jak rikam,na jednu stranu jsem rada, udelala jsem co bylo potreba atd., ale proste pres to vsechno zly co se nam deje mi chybi...otazka je zda je to dobre nebo ne:) a nedekuj:)

    OdpovědětVymazat