čtvrtek 15. září 2011

velice mě zaujala vámi nabízená pracovní...

No, tak přesně touhle větou začínám svůj x-ty motivační dopis na danou pracovní pozici...začínám z toho vyšilovat:(
Pořád dokola a nic z toho. Fakt by mě zajímalo, jestli je opravdu tolik lidí na inzeraty nebo si to potencionální zaměstnavatelé dělají ještě lehčí než mohou..prohrabují vybírají, milostivě někoho pozvou na pohovor a zase nic:(
Po mé zkušenosti s jisté sázkové kanceláře, už nevěřím ničemu..ale na slova tý krávy asistentky nedám..na to se mám moc ráda:)
I přes tenhle hnus se mám, ale celkem dobře..včera jsme poplatili co jsme měli tento měsíc a jelikož T. uznal, že si zasloužím dodatečný dárek k svátku, vybrala jsem si dvoje botičky na zimu v Deichmannu. Mám radost, protože se mi líbí, sedí mi a ještě dobře vypadají:) No a jelikož jsem čekala až si T. na Zličíně vyhraje s wi-fi (chtěl něco dražit na aukru.cz) tak jsem zaběhla do DM drogerie a s prázdnou neodešla:) Chtěla bych se vám pohlubit/ukázat, ale za boha nemůžu najít kabel k foťáku..tak snad dodatečně)takže radost velikáááááá:) dneska si ještě zaběhnu do knihovny, zítra musím do "bývalé" práce (jsem ve výpovědní lhůtě do konce měsíce, tak si to "užívají" dokud můžou) a hurá víkend (sice budeme s L. samy doma, ale co už, T. musí holt vydělávat). Měla jsem jet za maminou..ale...nechci o tom co se tam děje moc mluvit..snad časem.
Nikdo na mě nemá náladu nebo čas..tak holt si budu číst, válet se a tak:) a asi upeču nějakou mňaminu..na něco tvarohového mám chuť. Nemáte nějaký tip? děkuji předem:) Jo a kromě tipu na pečení, nějakou knížku zajímavou nevíte????
Snad se někdo na inzeráty ozve a příští týden bude nějaký pohovor..myslete na mě:)

8 komentářů:

  1. http://www.apetitonline.cz/recepty/6277-tvarohovy-dort-z-drobenky.html na tento se chystám už asiměsíc! :) akorát místo lesního ovoce chci zkusit jahody, tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  2. pavlin: jee diky:) to vypada moc dobre..akorat uz nemam ani jahody ani nic. tak jedine kompotovane...neco vymyslim:)

    OdpovědětVymazat
  3. mmm, tvarohový, žeby som niečo urobila aj ja??
    s prácou ti to nezávidím, ja sa vôbec neteším na to, ako budem za pár rokov hladať... s deťmi, bez praxe. Asi jediná nádej je začať niečo vlastné...

    OdpovědětVymazat
  4. Tedka je to tak hrozny s tou praci, ze to snad nejde ani slovama napsat. Takze ti preju jenom, aby byl co nejdriv nejakej pohovor a pak to dopadlo!

    OdpovědětVymazat
  5. A prosím jestli by šlo vypnout to ověřování slova při přidávání komentářů :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mary: udelej, ja vcera nakoupila a dneska se do toho pustim:) mnam:) Lily urcite bude chutnat:)
    Spencie: komentare opraveny, dik:)
    Jsi hodna..dneska mam uplne zoufaly den, same zamitnuti:(

    OdpovědětVymazat
  7. juu, blog konecne! chci se valet a cist si

    OdpovědětVymazat
  8. pol: a brani tomu o vikendu neco nebo nekdo (hubene nohy, hubu to nezavre:)?:)

    OdpovědětVymazat