pátek 16. září 2011

podzimní nálada....

Mám takovou radost, z toho jak jsem úspěšně nakoupila, že jsem fotila:)
a chci je tu mít, pro vás co je ještě neviděli:)







a od T. nasbírané:)


Jinak nic nového, včera pohovory dva úplně o ničem ( na jednom evidentně neměli zájem oni, na druhém já - asi jsem pitoma, ale telemarketing fakt dělat nebudu).
Dneska dopoledne mi volali ze včerejších odpovědi, tak v útery zase jeden...ach jo.
Jinak mi také dopoledně přišli 4 zamítnutí...nějak mě to sebralo..par slziček bylo:(
Děkuju moc všem, co mi drží palce a podporují..:D

Čumim na druhý díl "Expozitury", začíná to být zajímavé...konečně něco českého na co se dá dívat:) a mimochodem dívate se někdo na seriál "Vyprávěj"..do toho jsem se zamilovala už předloni a od minulého pátku běží nové díly:).
A jeden z důvodů proč jsem si ho oblíbila? Herec Míra Nosek, který hraje postavu Antonína Sovy, je od letošního srpna, manžel mé spolužačky Ivanky ze střední:) svět je prostě malej, a Praha úplně nejmenší:)
Jooo a jedna super zpráva, která mi úžasně spravila dnes náladu, byla že Natálije má práci!! Gratuluju a držím palce ať se jí líbí:)

4 komentáře:

  1. spnecie: diky:) zrovna ctu tvuj blog:) taky miluju melounovou vuni:) a az budes chtit neco z Avonu, vzpomen si, obratem objednam a poslu s malou slevickou:)

    OdpovědětVymazat