sobota 17. září 2011

sobotni rána ...

Horký černý čaj s citronem a cukříkem:) můj každodenní začátek dne..bez čaje ani ránu:)
A Katie mě prý naučí pít čaje zelené..to jsem na to zvědavá. Ale zkusit se má všechno ne? Jo a přesladila jsem si Caro (neměla bych pít klasické kafčo)..tfuuuuuj a kafe to stejně vidělo "z okna" ( ta chuť).
Miluju svého muže, ale jsou dny a okamžiky, kdybych ho minimálně vystřelila na Mars,jako například dnes/včera v noci. Jedna dvě pět skleniček burčáku, veselá mysl vysmátý kukuč...zabiju ho, jestli mě ještě někdy vzbudí hodinu po tom co jsem pracně usnula a bude si chtít povídat:(. A brzy ráno mu tu zvoní budík jak šíleny, on vysmátý jak sluníčko (možná ještě opilý) mi bude chtít povídat jaký byl večer, kdo tam byl, co kdo řekl atd. Ještěže pospíchal do práce:D. Je to prostě cvok:)



No tak zlehka snídám, pročítám co je nového a přemýšlím co budu dělat:)
Hnedle bych se vrátíla na moje milované místo....


Mějte se krásně, užívejte víkend, myslete na Katie, ať jí brzo uteče dnešní směna a může vyrazit na zaslouženou dovču:)

2 komentáře:

  1. jéé, ty jsi hodná :D

    to Caro někdo vyzkouším, už o tom dnes slyším podruhé :))

    OdpovědětVymazat
  2. Katie: ale nejsem:) zavidim:)
    Caro je zajimava vec, ale nejak si na tu chut nemuzu zvyknout. A jeste existuje neco...Ricoré, taky od Nestlé. Jo a to se kávě už s přimouřením očí podobá:) dobře doleť a nezapomeň na pohled:)

    OdpovědětVymazat