pátek 25. května 2012

máme krásně....

Tak čím bych začala...Máme konec dubna, zítra jsou "čáry", venku je vedro k zalknutí , tráva je po ránu nádherně šťavnatá a já...no vlastně pořád stejně. Peru se s fyzickým stavem svého těla (zuby, rameno, ženské "nepotíže", alergie, atd.), peru s trhem práce a začínám si říkat, k čemu vlastně těch necelých 30let mýho života bylo...co z nich zůstalo, kam mě to posunulo a tak.. edit: Tak máme předposlední týden měsíce května a u mě se změnilo věcí více než dost:) jojo, jednou jsi nahoře jednou dole a je to sama změna, ale vše spěje k dobrému a mám z toho radost. Tak předně, mám PRÁCI a naprosto upřímně a mám pocit, že poprvé v životě můžu říct a hlavně to tak skutečně cítím, že jsem naprosto spokojená:) Náplň práce super, záměr a politika firmy zajímavá, obchoďáci..no tam je to trochu složitější (naštěstí jsou to jen dva lidé) a co je pro mě úplně nej nej nej je moje nadřízená a kolegyně v jedné osobě. Stalo se vám někdy, že jste se naprosto nečekaně setkali s cizím člověkem, zapovídali jste se (ať už soukromě či pracovně) a vy jste po několika desítkách minut měli pocit, že ho znáte xy let?? Mě se tohle stalo a já jsem z toho stále lehce v šoku. S mojí nejbližší kamarádkou M. jsme měly začátky úplně šílené a div se nepovraždily (šlo nejprve o čistě pracovní vztah), ale s V. mám fakt pocit, jakoby se mnou vyrostla, prošla všema průserama, ochutnala stejná jídla a pití, četla stejné knihy, chodila s podobnýma chlapa a řešila podobný problémy a bolístky...je to asi klišé, ale V. je moje SPŘÍZNĚNÁ DUŠE. A víte co je na tom úplně nej nej nej?? Ona to cítí úplně stejně, dnes se známe 14 dní a nebyl den, abychom nepřišly alespoň na jednu věc, kterou máme stejnou nebo se nám stejně líbí nebo stejný názor atd. A hlavně s ní se člověk fakt nenudí, dokáže mě rozesmát, pořád vypráví a výborně vaří:) Jinak fyzický stav se ustálil, prošla jsem si týdenní chřipku (hned první týden nové práce) s čajíkem a homeopatikama a teď je mi dobře, asi na to má vliv i počasí (sice je mi vedro, ale je krásně). Každý den chodím na procházku s pejskovou a jsem tak nějak v pohodě:D Lidem okolo mě se dějou krásný věci (Nat, Adélka, Fina, Barb s Pólem, Katie, Lynny, Ifa atd.atd.) a já jsem ráda za ně! Dovolená letos nebude (zkušebka mi končí v půlce srpna), ale týden na chajdě snad vyjde. Jo a na jednu věc se ještě moc těším. Z první výplaty si udělám radost a koupím si nádhernou knížku, kterou si moc přeji. Od Ditušky P. :
a ještě přemýšlím o této:

10 komentářů:

  1. :D držím pěsti ať ti to štěstíčko vydrží!!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně! Takový krásný a pozitivní jaro u všech, to je super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak hezky, jak je ted vsechno pozitivni! mam z tebe strasnou radost, chci, aby to tak uz bylo porad a nic spatnyho se uz nestalo! <3
    A moc ti preju tu kamaradku! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adelko a ja preju jen to nej tobe:)
      verim, ze s V. je to osud a vyjde nam to:D

      Vymazat
  4. Moc ti to přeji Delfi a hlavně ať to takhle zůstane :)) ať jste happy a tohle kamarádství si užívej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spencicko dekuju moc:) a preju taky at vse klape jak ma nejen se skolou:D

      Vymazat
  5. na tu kuchařku se chystám taky:-))
    Jinak vše ostatní bylo tak nějak napsáno...jsem ráda, že
    jsi spokojená-užívej si to..!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je uzasna, uz jsem mela moznost v ni listovat v knihkupectvi:) a dnes jsem z ni pekla jeden kolac a je mnam mnam mnam:D
      dekuju moc a pusu malymu:D

      Vymazat