neděle 19. února 2012

...protoze smula se nelepi na paty, ale na lidi

Tak jak začít...letos se nám ten rok nějak od úplného začátku moc nedaří:(.
Když to vezmeme od silvestra, tak ten jsem strávila prací a poté sezením doma s T. a kamarádkou M. (která se ten den rozešla po 6letech s přítelem), takže probíhali vínka, panáky, mochitko:) já byla k tomu všemu nemocná, takže kombinace volně prodejných léků a alkoholu ve stylu "nám už je to všechno jedno", byla opravdu veselá. Nicméně T. otravoval tak vytrvale, že jsme v 23.30h sedli na tramvaj a jeli se podívat na Malostranské náměstí (a ten most co dodnes nevím jak se jmenuje) na Novoroční ohňostroj. Já mám ty světýlka a podobný nesmysly docela ráda, ale viděla jsem prd. Totálně natřískáno ožralými cizinci, neustále ochmatávání a řvaní. No tak, alespoň T. byl spokojený a jeli jsme zase domu. No a namísto, abychom pokračovali v alkoholové smršti, jsme si do 4h rána povídali o životě, našich psech atd. Bylo to fajn, ale nemyslím si že takto by měl probíhat každý přískok nového roku:( Jo a aby toho nebylo málo, tak jsem zapomněla popřát vše nej k narozeninám mému "malému - 2metrovému" bráškovi, který zrovna slaví narozeniny v první den nového roku. Takže K. ještě jednou promiň, že máš sklerotickou sestru a doufám, že mi to neoplatíš tento týdne:D

Tak to bychom měli začátek ledna, s dále pokračující "nemocí" celé dny v práci, atmosféra "mírně" zhoustla a vedení se rozhodlo, že by nebylo od věci pracovat z domova. Ale tak proč ne, nejraději dělám sama pěkně v klidu v teplákách s hrncem horkého čaje, takže "no problemo". Jenže..to aby to nebylo tak "ideální" se k tomu připojili "povinné úterní porady", víkendové směny za techniky (na telefonu) a být k dispozici i v 22h večer (jak pro vedení, tak pro klienty). To už jsem začala být "lehce" nervní a protivná, nevěděla jsem totiž dne ani minuty, co se bude dít a co se kde zase, s prominutím, posere:( Tak nějak utíkal den za dnem a kolem 20tého mi bylo oznámeno, že z pozice zaměstnavatele a jeho práv, mě posílají na "nucenou" týdenní dovolenou. Hm, ideální načasování, úplně na prd. T. si samozřejmě takhle den ze dne dovolenou vzít nemohl, takže jsem se válela doma a prd z toho:(. V neděli, kdy mi dovča končila si mě pozval nejvyšší na další den, a abych to zkrátila dostala jsem výpověd a výhružné doporučení "víc se v tom nešťourat". Vyplývá nám tedy z toho, že od druhého týdne v únoru jsem opět bez práce a momentálně řeším i výplatu za odpracovaný leden, která měla být na účet již před týdnem a stále se nic neděje.
A dle zkušeností s bývalými kolegy, kteří byli odejiti/odešli, ji asi hned tak ani neuvidím. Ideální ne?
Takže pokud byste věděli o práci asistentky atd. jsem vám ráda k dispozici:) dělám si legraci, ale za zeptání člověk nic nedá, no ne?:D

Jinak co se týče mého stavu, stále nemocná, stále nevědí co mi je - tedy teď už snad (ťuk, ťuk) ano a konečně se bude něco dít. Poležela jsem si opětovně v VÚN a tak vůbec:D

S T. jsme si prošli opětovně malou krizí, kdy jeden z druhého měl pocit, že se nemámě už rádi. Taková kravina, miluju ho vola mýho:D. Ale tak snad ten veliký "dialog" měl úspěch a bude dobře...bude věřím tomu.

Mějte se rádi, myslete na mě a já se brzy ozvu.

5 komentářů:

  1. dúfam že sa to obráti k lepšiemu :*

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám, že se vše obrátí jenom k lepšímu. Nejdůležitější hlavně je, aby ses co nejdřív uzdravila :)

    OdpovědětVymazat
  3. i tak ten silvestr byl dobrý, někdy lepší, než nějaká závratná párty :)

    "Taková kravina, miluju ho vola mýho" XDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by podobný silvestr teda taky nevadil, ale já mám ke standardně prováděnému slavení konce/začátku roku dlouhodobou osobní nechuť... :D
    a ať ti to někde klapne s tou prací, držím palce... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. SIlvestr peknej nahodou, ne? :) cekal jsem, ze napises vic o pobytu v nemocnici! zajima me s cim stunes a jak te uz konecne davaji doporadku! :) tak priste

    OdpovědětVymazat